Piet commented on Haarlemmergold's file in Building Sets
Alles goed daar in haarlem zou j eens kunnen kijken of die nieuwe toren in enschede te maken valt hij is makelijk te vinden op internet (WWW.enschede-stad.nl) HTS toren. Dat zou super vet zijn maar ga ook cker door met al die andere huisjes en flats uit nederland zijn goed gemaakt(d) 10+ groetjes Piet