Jump to content

2 Screenshots

About This File

Torre Multiva is a building located in Guadalajara, Mexico, the height is 301 ft (92 m ). 

A Landmark Building.

This file Includes: Functional Landmark with 1,200 CO$$$ Jobs

To install: Unzip the folder inside and dragg it on C:\Program Files\Maxis\SimCity 4 Deluxe\Plugins

User Feedback

Recommended Comments

English;

You would have made the tallest building, it looks dwarf, not because they measure less than 100 meters, it means that a dwarf building is made.
You should make the new buildings that are being built in our country: Mexico, with dark night lights.
I love buildings like this.
Or Modify other buildings like the National Palace with dark lights.
I would like to see more Mexico buildings here in Simtropolis, and many others in the world.
But hey I like it as it looks.
Greetings.

Spanish:

Hubieras hecho el edificio mas alto, parece enano, no por el hecho de que midan menos de 100 metros, quiere decir que se haga un edificio enano.
Deberias de hacer los nuevos edificios que se estan construyendo en nuestro pais: Mexico, con luces dark night. 
Me encantan los edificios asi.
O Modificar otros edificios como el palacio nacional con luces dark.
Me gustaria ver mas edificios de mexico aqui en simtropolis, e igual muchos otros a nivel mundial.
Pero bueno me gusta  como se ve.
Saludos.

Share this comment

@Kingdom city Por desgracia no es posible modificar modelos existentes una vez que han sido exportados, por lo que para hacer el Palacio Nacional con luces dark night se necesitarían los archivos originales de Gmax o de plano hacerlo de nuevo.

Hay que entender que estos proyectos se hacen como hobby, no es el trabajo de los creadores, es además un proceso laborioso y tardado, por lo que lo único que uno puede hacer es pedirlos y no esperar que por ello el creador vaya a interesarse en hacerlos. Diego es el único BATer mexicano que ha habido en un buen rato, y estoy seguro de que en sus proyectos hay edificios mexicanos, además de los que ya ha hecho. *;)

English:

Unfortunately, it is not possible to modify existing models once they have been exported, so, to make Palacio Nacional have darknight lights you would either need the original Gmax files or to outright model it all over again.

We must understand that these projects are hobbys, it's not the creator's job, it's also a laborious and time intensive process; only thing one can do is to request them without expecting the creator to be interested just because one requests it. Diego is then only mexican BATer that we've had in a while, and I'm sure there are mexican buildings in his projects, besides the ones he's already done. *;)

Share this comment

Correcto @Kingdom city y @Edvarz voy siguiendo una agenda apretada de edificios, pero en en sí tengo más de 50 edificios mexicanos en lista de espera que no he modelado aún. Además de los foráneos y mi plan de remasterizar algunos modelos de Maxis, desgraciadamente no tengo tanto tiempo para pegarle a esto, sólo lo hago en las noches ya que llego del trabajo (Esto de la arquitecteada no te da chance de nada) o cuando mi novia no me demanda tiempo ¬¬ !!! , y también respecto a edificios ya hechos yo no los puedo modificar,  :( , pero por lo pronto hay mucho que hacer de México sólo hay que tener paciencia y se irán sorprendiendo, ya tenia muchos hechos pero mi compu antigua se murió :O y perdí muchos modelos que ya tenía listos, y muchas horas de trabajo. Y  sobre torre Multiva esas son las medidas reales, yo trabajo en el piso 15 de este edificio, lo conozco como la palma de mi mano, además del 110 % que JasonCW recomienda estirarlo para escalarlo con referencia a las escalas humanas del juego. Saludos! 

English: 

Guys, I'm following a tight list of buildings to do, but in that list are more than 50 mexican buidings. Plus International buildings, and my plan of remastering some Maxis Buildings, unfortunately, I don't have enough time time to do this, only at night when I'm back from work (Real Architecture demands a lot of time) , or when my Girl gives me free time ¬¬ !!!, about building already uploaded from other authors I can't modify that, but for now I have many Building to do of Mexico, so be patient and you'll surprise ! 

About Torre Multiva, trust me, I know this building very well I work in at 15th level, and I stretch all building 110% as JasonCw recomended. Regards ! 

Share this comment

@Diego Del Llano Leí lo de tu computadora, es por eso que no te he molestado con Torre Mayor... *:rofl:

Tarda lo que tengas que tardar, la vida real (y la novia) siempre van primero, sé que al final el resultado valdrá la espera. Último comentario ya, porque me cansé de estar traduciendo. *:P

English:

I read about your computer, that's why I didn't bother you with Torre Mayor... *:rofl:

You take as long as you need to, RL (and the GF) always come first, I'm certain that in the end the result will be worth the wait. Ok, this will be my last comment, because I'm tired of translating everything. *:P

Share this comment